پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 215778
۲ محموله بزرگ کالاي قاچاق در چهارمحال و بختياري کشف شد
تاریخ انتشار : 1395/05/12 16:59:28
نمایش : 1001
فرمانده نيروي انتظامي چهارمحال وبختياري گفت: ۲ محموله کالاي قاچاق در شهرستان لردگان کشف و ضبط شد.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، غلامعباس غلامزاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنيم در شهرکرد از کشف 22 تن برنج قاچاق خبر داد و اظهارداشت: 22 تن و 400 کيلوگرم برنج قاچاق به ارزش 120 ميليون تومان از يک دستگاه خودروي کشنده در محور لردگان-رامهرمز کشف و ضبط شد.

وي افزود: مأموران پليس راه در محور لردگان-رامهرمز هنگام کنترل محورهاي عبوري به يک دستگاه خودروي کاميون کشنده مشکوک و دستور توقف صادر کردند.

فرمانده نيروي انتظامي چهارمحال وبختياري با بيان اينکه برنج‌هاي کشف شده به اداره گمرک استان تحويل داده شد، خاطر نشان کرد: راننده به مراجع قضايي معرفي و خودرو به پارکينگ منتقل شد.

غلامزاده از کشف يک کالاي قاچاق ديگر در شهرستان لردگان خبر داد و بيان کرد: اين محموله در محور ياسوج ـ لردگان توسط مأموران انتظامي کشف و ضبط شد.

وي گفت: در پي دريافت خبري مبني بر سوء استفاده قاچاقچيان از محورهاي ارتباطي استان جهت حمل کالاي قاچاق مأموران فرماندهي انتظامي شهرستان لردگان موضوع را به صورت جدي در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده نيروي انتظامي چهارمحال وبختياري تصريح کرد: مأموران پس از هماهنگي با مقام قضايي در عمليات ايست و بازرسي در محور ياسوج- لردگان يک دستگاه کاميونت و يک دستگاه خودروي سواري سمند حامل کالا را متوقف کردند.

غلامزاده ادامه داد: در بازرسي از اين خودروها 738 ثوپ انواع البسه و 3 هزار کيلوگرم مغز بادام فاقد مدارک مثبته گمرکي به ارزش 130 ميليون تومان کشف و 2 نفر نيز دستگير شدند.

وي با اشاره به معرفي متهمان به مرجع قضايي، از عموم مردم خواست هرگونه فعاليت قاچاقچيان کالا را از طريق ارسال پيامک يا تماس تلفني به مرکزفوريت‌هاي پليسي 110 گزارش کنند.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html